Jag hade tänkt mig att den här Bloggen ska handla om lite av varje, Privat och "Business" från Sverige och Sydafrika.

01 januari 2012

Väldigt länge sen sist.

Ja, nu har vi kommit till första dagen på 2012. Tiden rinner iväg.
Jag har haft problem med att jobba i min blogg, men nu är det fixat, tack vare min svägerska i USA.

Det var så länge sedan, så jag kommer knappt ihåg, vad jag gjort, sen sist. Ska tänka till.

Vi har ju huset fullt med gäster från Sverige och har tagit dem på olika turer. Den första turen var till Waterfront i Cape Town. Där vi åt en god lunch på Quay Four., men mycket folk och lång väntan.
På bilden, 3 av mina gäster plus min man.
Utsikt från restaurangen och längst bak, ligger den berömda båten The World, där man köper sin lägenhet och den billigaste kostar runt 20 miljoner.

Vad mera? Jo vi har ju av haft julafton också. En trevlig tillställning här, med 24 gäster. Finns det hjärte rum, så finns det stjärte rum, som vi brukar säga. Alla verkade trivas och tyckte maten var god. Här kommer några kort från Julafton.
Så här såg det ut, innan vi började.
Familjen Thomasson, som bor via mig i Dan och Maggíes fina hus.
 Jack och Minako som är mina gäster.
Härliga Dan och Maggie, som bor här i Fish Hoek
Jag och mitt underbara äldsta barnbarn Josefine.
 Tomtemor och tomtefar. Vackra eller????
Slutar med att önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR. Lovar att återkomma snart igen.

Inga kommentarer: