Jag hade tänkt mig att den här Bloggen ska handla om lite av varje, Privat och "Business" från Sverige och Sydafrika.

25 januari 2012

En ny underbar dag.

Idag sken solen på oss igen, men det har blåst en del, men jag tycker att det är skönt.

Igår for delar av vår familj hem och det blev faktiskt väldigt tomt. Som tur är, så är två av döttrarna kvar i 10 dagar till. Vi har som vanligt, flera trevliga gäster här, men dom är ju ute och upplever underbara Kapstaden.
På morgonen igår, gick jag plus Lotta & Pia på en lång promenad, som vi avslutade på vackra Fish Hoek Beach. Några bilder från promenaden.

Nu till idag.
Bosse och jag, for till Farm House och åt lunch, tillsammans med våra döttrar, Pia & Nettan.
En väldigt mysig restaurang, som ligger på vägen till Goda Hopps Udden, om man far via Kommetjie.


Maten var vacker, men tyvärr inte i min smak. Är nog ingen vegetarian. Annars är maten väldigt god på Farm House.
 Vägen tillbaka till Fish Hoek, gick via Scarborough. Atlanten hade en sådan här vacker färg.
Kolla alla vind surfare. Detta måste vara deras paradis, just nu.
Slutar för idag och nu ska vi spela lite Word Fued, med våra tjejer.
Önskar alla en skön kväll.

Inga kommentarer: