Jag hade tänkt mig att den här Bloggen ska handla om lite av varje, Privat och "Business" från Sverige och Sydafrika.

04 januari 2012

Barn och barnbarn

Ja, nu har min mellan dotter Lotta och mitt barnbarn Ida kommit, för att stanna i tre veckor. Underbart.
Dom kom igår, lite försenade, men det gör inget, för nu är dom här.
Igår på första dagen, tog vi det lite lugnt. Var på Long Beach Shoppingmall och den ligger bara 10 minuter härifrån, med bil. Vi åt en liten lunch där och det var gott.

I morse tog jag, Lotta & Ida en lång promenad på beachen och det var underbart. Det kommer vi att göra flera gånger. Så här såg det ut.




Sista bilden är en död säl, resten av bilderna talar för sig själv.

Hörs nog om ett par dagar igen.
Krama Varandra

1 kommentar:

Anna-Lisa sa...

Hej Barbro!
Roligt att du börjat blogga. Jag kommer att följa dig i bloggen.
Kram,
Anna-Lisa Lusaka