Jag hade tänkt mig att den här Bloggen ska handla om lite av varje, Privat och "Business" från Sverige och Sydafrika.

27 juni 2011

Sol Sol Sol och värme

Äntligen värme och sol igen. Som tur är, så är vi lediga på måndagar. KL. är snart 11.00 och jag har varit till receptionen, för jag ville ta kort inuti en av deras små stugor, som dom hyr ut. Dom är små, men helt OK. Man kan vara 4 personer och det finns dusch och toalett.

Det är inte stort men gulligt.
Bosse är till Gävle, för att återigen besikta den nya bussen. Jag hoppas att det går bra idag. Själv tänker jag sola en stund. Till lunch, ska jag äta nykokta färska rödbetor med smör. Det är något jag älskar, men inte Bosse, så jag passar på, när han inte är hemma.
Jag ska se, om jag hittar några kort på barn och barnbarn, som Brittsan vill att jag sätter in. Börjar idag, med mina tre yngsta barnbarn, plus Anettes fina hund, som hon fick oss, när hon fyllde 35 år. Det innebär, att Netti ( som hunden heter) nu är 13 år.

Kram till alla och slut för idag



Inga kommentarer: