Jag hade tänkt mig att den här Bloggen ska handla om lite av varje, Privat och "Business" från Sverige och Sydafrika.

13 juni 2011

Regn



Ja, nu har vi den första riktigt regniga dagen, sen vi kom hem till Gävle. Det regnade lite, när vi satt upp vårt förtält, men nu vräker det ner.Vi har ju gasolvärmare i förtältet, så det är rätt så mysigt ändå.
Vi har idag, varit i stan. Jag har strykit och Bosse har fixat med annat. Handlade på ICA maxi, på vägen tillbaka till husvagnen. Jag tycker att det blir så dyrt varje gång. Priserna är ju lägre i Sydafrika.
Jag köpte ett par nya solglasögon, för jag satte mig på mina andra. Jag blev så förvånad, att dom gick sönder, för jag är ju så lätt.
I morgon blir vi på torget igen, så jag sätter in ett kort på vår torgplats.
Om jag orkar, så skriver jag lite i morgon igen.
Det positiva idag är, vi slipper vattna blommorna.

Inga kommentarer: