Jag hade tänkt mig att den här Bloggen ska handla om lite av varje, Privat och "Business" från Sverige och Sydafrika.

12 juni 2011

Nybörjarblogg


Ja, nu ska jag försöka mig på att skriva lite på min blogg.

Just nu, sitter jag i min husvagn på Älvkarleby camping. Tittar ut över Dalälven och ser badande barn på andra sidan och lyssnar till surret av gräsklipparen, Bosse håller på med. Med andra ord, så har jag det rätt så bra.
Ni ser på bilden, vad de är vackert. Inte ett dugg synd om mig,eller? 


Jag har nu hållit på i 1 timme, bara för att skriva en liten blogg och sätta in ett kort. Vi får hoppas, att det går fortare nästa gång.


När jag började skriva, sken solen, men nu är det grått och det åskar ordentligt. Inte helt fel det heller. Vi behöver regn.


Jag och Bosse jobbar nu på torget och är lediga på måndag, vilket är i morgon.


Ikväll ska vi grilla revbens spjäll, så vi får hoppas att det slutar regna då.


Återkommer i morgon, med lite om vårt torgliv och annat.

2 kommentarer:

Brittsan sa...

Sätt in en bild på vagnen i morgon!

Kram
Brittsan

Pia Forsberg sa...

fiiin blogg!