Jag hade tänkt mig att den här Bloggen ska handla om lite av varje, Privat och "Business" från Sverige och Sydafrika.

19 juni 2011

Snart midsommar

Nu var det några dagar sedan jag skrev något, av den anledningen att vi jobbar så hårt nu. Går upp kvart över 5 varje morgon och far in till vår lilla övernattnings lägenhet på lagret. Kort nedan
Kommer sen tillbaka ut till husvagnen vid 19- tiden, sen mat och sängen vid 21- tiden. Blir som ni förstår, inte mycket tid över till skriverier. Hade inte min svägerska Ingegerd funnits, hade det inte blivit någon blogg överhuvudtaget. Det är hon som har hjälpt mig att komma igång. Hon får en jättekram.
Nu har jag ju lite tid över och sitter ni i skinnstolen, som ni ser nedan.
Vi har ju inget vidare väder här nu, men hoppas att det blir varmare till nästa vecka, så vi kan fira midsommar ute.
Vi kommer att fira med vår dotter Anette och hennes familj i Järbo. Kommer att ta kort så ni får se hur vi hade det.
Jag har just bokat in en till familj, som kommer till oss i Fish Hoek i slutet av oktober. Vi har redan massor av bokningar och det är så roligt.
Sitter och tittar ut och det är grått, blåser och 14 grader. Inget vidare alltså.
Kommer snart tillbaka med en ny blogg. Tills dess, ha det gott.

Inga kommentarer: