Jag hade tänkt mig att den här Bloggen ska handla om lite av varje, Privat och "Business" från Sverige och Sydafrika.

03 juli 2011

Grått, grått och blåsigt

Aldrig får man vara helt nöjd. Nu har vädret ändrats väsentligt, från sol och 30 graders värme, till halvstorm och grått, 15 grader varmt. Jag är positiv och glad i alla fall och det är huvudsaken.
Det händer inte så mycket nu, för vi bara jobbar på torget. Lämnar husvagnen 5.15 och kommer tillbaka vid 19-tiden och lägger oss vid 21-tiden.
Det kommer ju att bli, att jag skriver lite på söndagarna, ett tag framöver. Längre ner kommer bilder på, hur det såg det ut på torget i fredags morse.

Idag, fick vi besök av ett par goda vänner, som heter Per & Eva Malmström. Dom har varit och bott hos oss i Fish Hoek 2 gånger och kommer för tredje gången, nu i December. Underbara vänner och det har vi massor av, tack vare LalaPhantsi, vårt B&B. Det är lika bra, att jag sätter in ett kort på Per och Eva också.
Nu ska vi kolla på tv och bara vara ett tag, sen ska vi grilla lax. Det ska bli gott.
Hoppas att alla har det lika bra som jag har det. Vi hörs snart igen.

 



Här är Bosse och mitt barnbarn Victor
                                                                                                                                                                                                                                

    


Inga kommentarer: