Jag hade tänkt mig att den här Bloggen ska handla om lite av varje, Privat och "Business" från Sverige och Sydafrika.

26 juli 2011

Åter en ny vecka

Ja, nu har det gått en till vecka med dåligt väder. Jag börjar på att tröttna på den svenska sommaren. Det är faktiskt bara en 7-8 veckor kvar innan vi drar hem till Fish Hoek igen.
Här har inte hänt så mycket. Vi har bara arbetat.

Jobbade i min lilla trädgård igår och rensade mina blommor. Så här ser det ur nu.

Sen har jag en fin stamros, som jag fick av mina flickor och den tar våra vänner Kalle och Ann-Louise hem varje höst och vårdar ömt, tills vi kommer hem i maj. Det är så gulligt gjort. Så här ser den ut idag.

När jag nu skriver om blommor, så ska jag passa på att visa en bild av en hundloka, som vi far förbi varje morgon. Den är lika nog 2 meter hög. Har hört, att den höga hundlokan, ska vara väldigt giftig.

Nu regnar det igen och jag slutar för idag.
Kram till alla

Inga kommentarer: