Jag hade tänkt mig att den här Bloggen ska handla om lite av varje, Privat och "Business" från Sverige och Sydafrika.

14 februari 2013

Vacker väg från Fish Hoek till Cape Towns flygplats

Min man åker ju ofta och hämtar gäster på flygplatsen och denna gången följde jag med och då blev det några kort. Det är vackert även den 4 mil långa sträckan.

Första kortet tog jag i gryningen från Ou Kaapseweg på väg från Fish Hoek, ner mot Muizenberg.
 
Detta är ut över Constantia Dalen

Även detta utöver Constantia Dalen och vi närmar oss Bishopscourt

 Nu är vi i Bishopscourt och där stod det massor av sminkade studenter och sålde sin tidning Sax Apeal


Framme i vår fina flygplats, sen avslutar jag med en bild på en vacker Protea.

Tack för idag och ha en riktigt fin alla hjärtans dag

Inga kommentarer: